کاغذ دیواری

آشنایی با کاغذ دیواری های شرکت تیراژه هارمونی

کاغذ دیواری

آشنایی با کاغذ دیواری های شرکت تیراژه هارمونی

کاربرد رنگ در کاغذ دیواری

اهمیت رنگ ها در دکوراسیون داخلی

رنگ ها از طیف رنگ های سرد گرفته تا گرم با شدت های گوناگون هرکدام انتقال دهنده حس و حال و هوای خاصی میباشد که میتواند محیط را به کلی دگرگون کند.
هر یک از رنگ ها دارای روانشناسی خاص خود هستند و انرژی خاصی دارند ، استفاده ی به جا و شناخت از انرژی که هر رنگ همراه خود برای محیط می آورد باعث ایجاد احساسی عمیق در آن محیط می شود . بهتر است در دکوراسیون داخلی منزل خود از طراحان داخلی برای ترکیب رنگ های مختلف و مکان مناسب برای به کارگیری آنها بهره بگیرید . برای مثال بهتر است کاغذ دیواری یا رنگ اتاق خواب را به رنگ های روشن نظیر رنگ زرد و یا آبی آسمانی انتخاب کنید ، در این صورت انعکاس نور آفتاب را زیباتر خواهید دید و حس خواهید که در یک محیط خارجی در حال گرفتن حمام آفتاب هستید .

رنگ مهم ترین عنصر در دکوراسیون داخلی


از آنجایی که رنگ ها بیشترین تاثیر را بر حالات روحی افراد و روابط اجتماعی آنها می گذارد و احساسات افراد ارتباط مستقیم با محیطی که در آن قرار دارند و رنگ ها آن محیط دارد میتوان رنگ را مهم ترین عنصر در دکوراسیون داخلی دانست . بنابراین از اهمیت و تاثیری که رنگ ها بر حالات روحی و روانی شما میگذارد غافل نشوید . عموما جایی که بیشترین جلوه را در منزل دارد و برای مانور بر وری رنگ های مختلف مناسب است دیوار ها و کف منزل هستند ، عموما در انتخاب رنگ کف پوش ها نظیر سرامیک یا پارکت نمیتوان طیف وسیعی از رنگ ها را به کار برد ، اما دیوار ها قسمتی هستند که میتوانند تنوع رنگی فراوانی داشته باشند . خواه شما دیوار پوش منزلتان از جنس کاغذ دیواری باشد ، خواه رنگ آمیزی کرده باشید می توانید از رنگ های مختلف بهره بگیرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.