کاغذ دیواری

آشنایی با کاغذ دیواری های شرکت تیراژه هارمونی

کاغذ دیواری

آشنایی با کاغذ دیواری های شرکت تیراژه هارمونی

قیمت انواع کاغذ دیواری


تعیین قیمت کاغذ دیواری

بطور کلی معیاری برای اینکه دقیق مشخص کنیم یک نوع کاغذ دیواری چه قیمتی دارد وجود ندارد زیرا قیمت یک نوع کاغذ دیواری بسته به شرکت وارد کننده ، شرکت تولید کننده و ..... میتواند در بازار متفاوت باشد.
اگر به دنبال خرید کاغذ دیواری هستید. سعی کنید ابتدا از طریق اینترنت مدل کاغذ دیواری مد نظر خود را انتخاب کرده سپس قیمت کاغذ دیواری را به دست آورید. قدم بعدی دیدن مدل های بازار است در این زمان شما می توانید قیمت ها را به دست آورده و کاغذ دیواری مناسب با سلیقه و به صرفه را برای منزل خود انتخاب کنید.


خصوصیات کاغذ دیواری با کیفیت


یکی از معیار های اصلی انتخاب کاغذ دیواری مناسب ،دوام و کیفیت کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری با کیفیت دارای ویژگی های زیر می باشد
قابلیت شستشو داشته باشد
ضخیم و برجسته باشد
طرح ها و رنگ های آن واضح باشد
سهولت در نحوه تمیز کردن کاغذ دیواری

مدل کاغذ دیواری اتاق خواب رویایی

مدل کاغذ دیواری اتاق خواب رویایی


برای این که اتاق خواب شیک و زیبایی داشته باشید باید به چند نکته در این مطلب گفته میشود توجه کنید و به آن عمل کنید  بهتر است از رنگ های پر رنگ دوری کرده و از ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار و دارای رنگ های ملایم از قبیل سفید ، صورتی روشن ، کرم و طلایی استفاده کنید . چنانچه شخصی هستید که تنوع را دوست دارید و طرح های گلدار به سرعت شما را خسته می کند توصیه می کنیم تا از رنگ ها و طرح های ساده و ملایم استفاده کنید .به علاوه توجه داشته باشید که داشتن یک  کاغذ دیواری زیبا برای داشتن اتاق خوابی رویایی کافی نیست و شما باید بتوانید به راحتی کاغذ دیواری را با کف پوش و سایر وسایل از جملع سرویس خواب ست کنید .

طرح کاغذ دیواری برای اتاق خواب


انتخاب کاغذ دیواری همواره یکی از سخت ترین انتخاب ها برای خانم های خانه دار بوده است و تنوع طرح و رنگ های موجود در بازار نیز به این موضوع دامن می زند . زمانی که نوبت به انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب می شرد قضیه حساس تر می شود زیرا که با ابعاد کوچکی رو به رو هستید و کوچکترین اشتباه در انتخاب طرح و رنگ مناسب می تواند منجر به این شود که اتاق خواب شما ، شلوغ ، شلخته و کوچکتر از آ«چه که هست به نظر برسد .
برای رفع این مشکل می توانید اط هر طرح نمونه ای را انتخاب کرده و بر روی دیوار قرار دهید و یا با متخصصان حوزه ی طراحی و دکوراسیون داخلی مشورت کنید .اگر تمایل دارید اتاقی سرشار از انرژی داشته باشید باید از رنگ های شاد استفاده کنید ، در مقابل اگر خواستار آرامش هستید از طرح های گلدار ریز و با رنگ های ملایم استفاده کنید .

انواع کاغذ دیواری دارای طرح های شاخ و برگ

کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ

کاغذ دیواری ها با طرح های متنوعی در بازار موجود میباشند ، از طرح های کلاسیک گلدار گرفته یا طرح های مدرن با اشکال هندسی و حتی تصاویر خاص مناسب با اتاق کودک دختر یا پسر.

در این مطلب سعی کردیم بیشتر نوعی از کاغذ دیواری را به شما معرفی کنیم که با داشتن طرح های زیبا و متفاوت شاخه و برگ می تواند در دکوراسیون داخلی منزلتان استفاده شود .هرچه کاغذ دیواری که انتخاب می کنید دارای طرح های متفاوت تر و خاص تر باشد می تواند ایده ای جالب و پرطرفدار باشد .اگر در منزل خود از لوازم دکوری بسیاری استفاده کرده اید بهتر از کاغذ دیواری ساده استفاده کنید.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری با طرح شاخ و برگ

استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح شاخ و برگ می تواند منزل یا محیط کار شما را متفاوت از بقیه کند. شما می توانید از کاغذ دیواری با طرح شاخ و برگ در دکوراسیون اتاق خواب یا سرویس بهداشتی استفاده کنید.طرح های شاخ و برگ کاغذ دیواری تا حدودی فضا را بزرگ تر نشان داده و به گونه ای حس زندگی و حیات را برایتان به وجود می آورد.


خرید کاغذ دیواری مناسب

 خرید کاغذ دیواری مناسب

انتخاب کاغذ دیواری هموراه یکی از انتخاب های سخت برای خریدان بوده به دلیل این که تنوع و سبک در کاغذ دیواری ها بسیار بالاس.
سوالاتی که با گسترده شدن انتخاب برای خرید افزایش می یابند و بیشتر جلوه گری می کنند .انتخاب کاغذ دیواری یکی از ارکان مهم در تغییر دکوراسیون بوده و از لحاظ هزینه نیز قابل توجه بوده و مشتریان را به تفکر بیشتر وادار می کند .

تهیه انواع کاغذ دیواری

خرید کاغذ دیواری طرح های مطابق با سلیقه های گوناگون و متنوع نقش مهمی در یک خرید موفق ایفا می کند.تیراژه هارمونی با شعار تیراژه هارمونی به شما می اندیشد شما را یاری می دهد که خریدی همراه با نهایت رضایت داشته باشید. کاغذ دیواری سه بعدی با جلوه های بدیع و نشاط آور همواره سلایق خاص را راضی نگه می دارد.

زیبایی را با کاغذ دیواری تجربه کنید

زیباترین دکوراسیون با کاغذ دیواری

امروزه در بسیاری از دکوراسیون ها میبینیم که کاغذ دیواری نقشی اساسی در زیبایی دکور خانه ایجاد می کند. یکی از تاثیرات شگرف کاغذ دیواری بر زیبایی منزل استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی است که زیبایی خانه را دو چندان خواهد کرد.سعی کنید از کاغذی استفاده کنید که برجسته باشد و با دکوراسیون داخلی هم خوانی داشته باشد.

از آنجا که دیوارها گسترده ترین سطوح اصلی خانه به شمار می روند زمانیکه یک فرد وارد یک فضایی می شود عمده ترین سطوحی که در مقابل دیدگان او قرار می گیرند ،دیوارها هستند و البته کاغذ دیواری به کار رفته بر روی دیوار مورد توجه قرار میگیرد. در نتیجه میزان تاثیرگذاری کاغذ دیواری ها و دیوارها در محیط نسبت به کف و سقف بیشتر می باشد. بنابراین از عوامل مهم در طراحی دکوراسیون استفاده و کاربرد به جا از کاغذ دیواری می باشد.

 

کاغذ دیواری

اگر شما فکر می کنید دکوراسیون منزل تان تکراری شده است و حالتی یکنواخت پیدا کرده ، پیشنهاد ما به شما استفاده از کاغذ دیواری می باشد . شما با استفاده از کاغذ دیواری هایی که امروزه با طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد می توانید فضای خانه تان را نو نوار کنید.شما می توانید در دکوراسیون داخلی خود از انواع کاغذ دیواری از جمله کاغذ دیواری سه بعدی ،کاغذ دیواری آبرنگی ،کاغذ دیواری برجسته  و ... استفاده کنید و محیط اطراف خود را دلچسب و شاد کنید.