کاغذ دیواری

آشنایی با کاغذ دیواری های شرکت تیراژه هارمونی

کاغذ دیواری

آشنایی با کاغذ دیواری های شرکت تیراژه هارمونی

روش نصب کاغذ دیواری اداری

نصب کردن کاغذ دیواری اداری

یکی از اصلی ترین دلایلی که کاغذ دیواری در محیط اداری بسیار توجه میشود نصب کردن بسیار سریع آن است که شرکت های طراحی دکور بسیار به آن توجه کرده اند و علاوه بر مزایایی که ذکر کردیم شلوغی و بوی نامطبوع رنگ ها که بعد از رنگ آمیزی تا مدت ها باقی میماند را ندارد.

طرح کاغذ دیواری اداری

پیش از این استفاده از کاغذ دیواری برای محیط اداری زیاد تقاضا نداشت اما این روزها بخاطر تنوع بسیار بالا در طرح ها و رنگ های فراوان در محیط اداری نیز کاغذ دیواری اداری  مورد توجه قرار گرفته است.

روش تمیز کردن کاغذ دیواری های جدید

امکان تمیز کردن کاغذ دیواری های جدید

از ویژگی اصلی کاغذ دیواری های قابل شستشوی زیاد و آسیب ناپذیر آن ها در برابر رطوبت و شوینده های گوناگون میباشد و میتواند انتخابی فوق العاده برای اشخاصی باشد که در تمیزی دوار وسواس زیادی بخرج میدهند زیرا به بخاطر نوع پلیمر انها به آسانی قابل تمیز کردن هستند.

نصب آسان کاغذ دیواری های جدید

این کاغذ دیواری ها بخاطر نصب آسان بر روی سطوح مختلف این قابلیت را دارند و این خود مزیت بسیار عالی است زیرا به آسانی و با صرف زمان بسیار کم کمک میکند که خانه ای عالی داشته باشیم و دردسرهای رنگ را ندارد

دلیل محبوبیت کاغذ دیواری برجسته


عامل اصلی بوجود آمدن کاغذ دیواری برجسته

فناوری مدرن این نوع کاغذ دیواری برجسته را بوجود آورد و طرح های فوق العاده این نوع کاغذ دیواری باعث بوجود آمدن آن شده.کسی که در جستجویی زیبایی محیط کار و منزل خود میباشد شاید کاغذ دیواری بتواند گزینه ای بسیار عالی برای و باشد.کاغذ دیواری برجسته بسیار محبوب تر از انواع دیگر کاغذ دیواری در بین مردم میباشد و افراد بسیار زیادی را جذب خود میکند .مهمترین عامل در مورد کاغذ دیواری برجسته و یا هر نوع کاغذ دیواری دیگر شرایط صحیح نصب آن است، در واقع نصب درست آن سبب جلب توجه و افزایش مخاطب برای آن میشود. تنوع در رنگ دست مخاطب را برای انتخاب از میان انواع آن باز میگذارد. نکته ی جالب در مورد این نوع کاغذدیواری برجسته شست و شو راحت آن میباشد و نگهداری آسان از آن میباشد.

ویژگی های کاغذ دیواری برجسته

انسان به طور ذاتی دنبال زیبایی است و همین عاملی می باشد که همواره دنبال ابداع روش های تازه باشد. که او را در رسیدن به زیبایی همراهی کند و همین علت باعث به وجود آمدن صنایع مختلف شده که از جمله این صنعت ها می توان به کاغذ اشاره کرد.در سال های اخیر صنایع کاغذ سازی جایگاه بسیار عالی ای بین صنایع مختلف پیدا کرده.ذهن انسان همیشه تنوع طلب و به دنبال خلق پدیده های جدید بوده همین علت است که این پدیده ها را دربخش های مختلف زندگی برای انسان قابل درک می کند که حاصل آن به وجود آمدن انواع کاغذ دیواری می باشد که امروزه نوعی از آن به نام کاغذ دیواری برجسته از محبوبیت بالایی بین خریداران برخوردار شده و روز به روز موارد به این محبوبیت افزوده میشود.

h

کاغذ دیواری اتاق خواب

روش انتخاب کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب

برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب بجز فاکتورهایی مثل قیمت و کیفیت باید به ظاهر آن نیز اهمیتی دوچندان داد، زیر اتاق خواب جایی است برای آرامش و تخلیه فشار زندگی روزمره.پس طرح دیوارها و آرامش بخشی آن اینجا طرح و رنگ اهمیت خیلی بیشتری پیدا میکند. برای طرح و رنگ اتاق خواب معمولا استاندارد مشخصی وجود ندارد و وابسته به روحیه سلیقه فرد دارد و بطور کلی از چه رنگی آرامش میگیرد.اما بطور کلی تعدادی توصیه برای کاغذ دیواری اتاق خواب به شما میدهیم

کاغذ دیواری برای اتاق خواب کوچک

در اتاق خواب های کوچک بهتر است از کاغذ دیواری رنگ های روشن استفاده کنیم زیرا رنگ های روشن دلگیر ,و کوچکی اتاق خواب را پوشش میدهد و محیط را بزرگتر از اندازه نشان میدهد.

کاغذ دیواری طرح کودک

در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب کودک علاوه بر نکات بالا باید برخی مسایل کوچک دیگر مثل دختر یا پسر بودن کودک و علایق کودک نیز مورد توجه قرار گیرد

کاغذ دیواری مناسب و قیمت آن

قیمت بهینه برای کاغذ دیواری مناسب

هزینه و قیمت کاغذ دیواری ها کمی گیج کننده میباشد. قیمت های ذکرشده در آلبوم ها ،قیمت یک رول کاغذ دیواری میباشد. این درحالی است که رول هایی که مخصوص فروش تولید میشوند دو تا سه برابر یک رول میباشند.

روش محاسبه قیمت کاغذ دیواری

این کار سبب گمراهی افراد در محاسبه هزینه‌ها می‌شود؛ اما این کار دلیل دارد.فروش کاغذ دیواری‌ها در رول‌های دو برابر و سه برابر، می‌تواند متراژ بیشتری کاغذ دیواری را نسبت به یک رول واحد در اختیار شما بگذارد. یک رول واحد تنها دارای 4 متر و 11.5 سانتی‌متر (13.5 فوت) کاغذ دیواری‌ است در حالی که رول‌های دو برابر دارای 8 متر و 23 سانتی‌متر ( 27 فوت) کاغذ دیواری هستند. بنابراین اگر طول دیوار شما 2 متر و 75 سانتی‌متر (9فوت) است، شما تنها می‌توانید سه ردیف کاغذ دیواری از یک رول واحد روی آن دیوار قرار دهید.