کاغذ دیواری

آشنایی با کاغذ دیواری های شرکت تیراژه هارمونی

کاغذ دیواری

آشنایی با کاغذ دیواری های شرکت تیراژه هارمونی

انتخاب کاغذ دیواری رنگی مناسب

روش خرید کاغذ دیواری رنگی

کاغذ دیواری دارای یک رنگ ثابت محیط خانه را کسل کننده و یکنواخت میکند در حالی که کاغذ دیواری های آبرنگی یا چند رنگ و شلوغ خودشان به تنهایی جزییات زیادی را به محیط خانه می افزایند. نوعی دکوراسیون مدرن این است که طرح کاغذ دیواری را با مبلمان خانه به صورت متضاد و ناهماهنگ انتخاب کنیم. در واقع امروزه با تنوع کاغذ دیواری که در بازار موجود است و  با توسعه چاپ و طراحی ، کاغذ دیواری هم گسترده شده و اگر سری به بازار بزنید متوجه میشوید طیف وسیعی از کاغذ دیواری ها با رنگ ها،طرح ها وقیمت های مختلف در بازار به وفور یافت میشوند.

انتخاب رنگ کاغذ دیواری مناسب

بنابراین انتخاب کاغذ دیواری با همان طرح درخواستی بسیار راحت تر شده است .اگر می خواهید خنکی بیشتری را در فصل تابستان حس کنید می توانید از تنالیته های رنگ کاغذدیواری آبی یا و کاغذ دیواری فیروزه ای استفاده کنید.این رنگ کاغذ دیواری علاوه بر جذابیت ذاتی خود، شما را به یاد دریا می اندازد و همین نکته باعث می شود تا در فصل تابستان فضای مورد علاقه تان را بوجود آورید.

کاغذ دیواری راه راه

 کاغذ دیواری راه راه

کاغذ دیواری راه راه به عنوان مکملی برای کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن می باشد و اغلب در اکثر مکان ها میتواند با بقیه کاغذ دیوارها ترکیبی فوق العاده بسازد.از زمان عرضه این کاغذ دیواری تا کنون محدودیت های زیادی را در زمینه طراحی داخلی رفع کرده.برای جلوگیری از یکنواختی و متفاوت بودن فضا طراحان کاغذ دیواری راه راه را با کاغذ دیواری گلدار و مدرن با هم استفاده میکنند.

نصب کاغذ دیواری راه راه

کاغذ دیواری راه راه می توان به دو صورت نصب کرد هم به صورت افقی و هم عمودی.این طرح به دلیل این که باعث خطا دید می شود از آن در اتاق هایی که سقف کوتاهی دارند استفاده می شود و اگر در اتاق هایی که عرض کمی دارند استفاده شود کمک می کند فضا بزرگ تر به نظر بیاید .